Ben je recent lid geworden of al enkele maanden member van Harper's Bazaar Business Club? In dit artikel vind je antwoord op al jouw vragen, zoals data van events en toegang tot de online community.

Member van Harper's Bazaar Business Club? Lees alle praktische informatie over je membership

Q: Voor wie is het membership geschikt?

A: Voor alle ambitieuze vrouwen die het beste uit zichzelf en hun carrière willen halen, hun kennis en netwerk willen uitbreiden en willen connecten met like-minded creatives, leiders en ondernemers. Hier laat je je inspireren op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, carrière en stijl.

Q: Wanneer kan ik lid worden?

A: Je kunt op ieder moment een membership afsluiten bij de Business Club. Het membership wordt aangegaan voor de looptijd van 1 jaar en is niet tussentijds opzegbaar. Het membership loopt automatisch door en kan (na de minimumperiode van 1 jaar) gemakkelijk worden opgezegd. De talks, bonusevents en nieuwsbrieven worden steeds vernieuwd en aangevuld met waardevolle informatie. Zo blijf je jezelf ontwikkelen en raak je niet zomaar uitgeleerd.

Q: Hoe kan ik mijn netwerk uitbreiden door middel van de Harper's Bazaar Business Club?

A: Er vinden meerdere keren per jaar netwerkborrels en Talks plaats, waar je kennismaakt met andere members en het team achter Harper's Bazaar. Ook behoort toegang tot de online community bij je membership, via waar je digitaal kunt connecten met andere members.

Q: Waar vind ik de events die horen bij mijn membership?

A: Op de online community onder de tab events vind je de events die gepland staan. Bij elk event staat voor welke members de events bedoeld zijn. Je kan daarnaast ook op je profiel klikken in de balk bovenin je scherm. Hier staat onder het kopje 'Abonnement', 'Event deelnames'. Hier zie je precies welke events er onder jouw membership vallen en naar hoeveel je er toe kan.

Q: Kan ik mijn membership upgraden?

A: Je kan te allen tijde je membership upgraden naar STAR of naar ICON. De Community Manager kan voor jou je membership upgraden. Upgrade je naar een nieuw membership, dan gaat vanaf dat moment het nieuwe, geupgrade membership in voor de duur van 1 jaar. Wanneer je een ICON membership aanvraagt, kan het tot 24 uur duren totdat jouw ICON membership is gereviewed.

Q: Hoe werkt een aanvraag voor een upgrade naar een ICON membership?

A: Wanneer je een aanvraag voor een upgrade naar ICON doet dan nemen we direct jouw aanvraag in behandeling. De review hiervan kan een paar werkdagen duren. Je ontvangt binnen een week bericht of je aanvraag is goedgekeurd.

Q: Kan ik mijn membership downgraden?

A: Gedurende de lopende termijn van jouw membership is het niet mogelijk deze te downgraden. Dit kan nadat je termijn (1 jaar) is afgelopen wel. Zorg dat je voor de automatische verlengingsdatum van jouw membership je jouw verzoek tot downgrade aangeeft bij de Community Manager.

Q: Ik ontvang de emails van de Harper’s Bazaar Business Club niet?

A: Kijk goed in je SPAM-box of de mail per ongeluk daarin terecht gekomen is. Ook komen zij soms in de ‘’Other’’ mailbox terecht. Markeer de mails van de Harper’s Bazaar Business Club als veilig in je mailbox. Mocht je onverhoopt de mails toch niet gevonden hebben in je mailbox, stuur dan een mail naar: harpersbazaarbusinessclub@hearst.nl.

Q: Waar kan ik terecht voor inhoudelijke vragen over mijn membership?

A: Heb je een inhoudelijke vraag over je membership? Dan kun je deze emailen naar info@harpersbazaarbusinessclub@nl.

Q: Waar kan ik terecht voor vragen over de administratie rondom mijn membership?

A: Gaat je vraag over de volgende onderwerpen:
- Betalingen/ facturatie
- Opzeggingen
- Adreswijzigingen
- Wijziging e-mailadres

Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via dit contactformulier.

Q: Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

A: In ons Privacy Statement kun je teruglezen hoe we met jouw gegevens omgaan.