Het beste uit jezelf en je carrière halen? Gevoed, geïnspireerd en geactiveerd worden middels exclusieve, stijlvolle services zoals Business Talks en netwerkborrels? En heb je behoefte om te linken en in contact te komen met like-minded vrouwen uit andere branches die jouw netwerk vergroten? Meld je dan aan voor de Harper's Bazaar Business Club.

Meld je aan bij de Harper’s Bazaar Business Club

Wat is de Harper's Bazaar Business Club?

De Harper’s Bazaar Business Club is een exclusieve community, bestaande uit invloedrijke vrouwen met ambitie en stijl, van alle leeftijden en werkzaam in een optelsom van diverse branches. Members van de Business Club vormen een hecht netwerk, en kunnen zowel on- als offline de verbinding met elkaar aangaan. Hier kom je in contact met like-minded vrouwen uit verschillende branches. Oftewel ambitieuze working women die bijdragen aan jouw leercurve en netwerk.

Members van de Harper’s Bazaar Business Club worden gevoed, geïnspireerd en geactiveerd middels exclusieve, stijlvolle services. Denk aan Business Talks, netwerkborrels en een online community met eigen app, exclusief beschikbaar voor members van de club. Binnen deze community worden nieuwe contacten gelegd, bestaande relaties versterkt, kennis gedeeld en ideeën opgedaan. Via de online community is het mogelijk om met elkaar te linken en contact te zoeken, zodat members met dezelfde uitdagingen en doelen elkaar kunnen ontmoeten.

Deze vrouwen gingen je voor als member van Harper's Bazaar Business Club >

Wat krijg je als member van de Harper’s Bazaar Business Club?

Persoonlijke en professionele groei staan centraal voor de members van de Harper’s Bazaar Business Club. De members weten elkaar zowel on- als offline feilloos te vinden en delen hun professionele kennis en ervaringen, zodat ze hun netwerk vergroten met like-minded vrouwen. Een member kiest uit drie memberships: STAR, PRO en ICON, het membership dat het beste past bij haar behoeften.

Pro’s krijgen voor het instaptarief toegang tot een gloednieuwe online community, netwerkborrels, het papieren magazine en de exclusieve businessnieuwsbrief. Voor de (rising) Stars die al verder in hun carrière zijn, worden daar bovenop extra events en een coachingsessie georganiseerd. Het Iconprogramma is gemaakt voor C-level managers en ervaren ondernemers die weinig tijd hebben, maar wel willen investeren in hun persoonlijke ontwikkeling en stijl door in besloten kring met vergelijkbare inspirerende vrouwen in contact te komen.

PRO €498

Voor de stars van de toekomst

  • Jaarabonnement op Harper’s Bazaar (8 edities in 2024)
  • Toegang tot een gloednieuwe online community en exclusieve content
  • 2x per jaar een netwerkborrel
  • Maandelijkse exclusieve Business Newsletter

    STAR €998

    Leer van CEO's, CFO's en anderen aan de top

    • Jaarabonnement op Harper’s Bazaar (8 edities in 2024)
    • Toegang tot een gloednieuwe online community en exclusieve content
    • 2x per jaar een netwerkborrel
    • Maandelijkse exclusieve Business Newsletter
    • Digitale coachingsessie
    • 2x per jaar een Business Club Talk
    • Toegang tot Unplugged events door Harper's Bazaar gecureerde partners
    • Business Club Talks on demand
    • Exclusieve content n.a.v. Talks en diepte-interviews

    ICON €1998

    Connect met, leer van en raak geïnspireerd door andere C-level executives met dezelfde drive

    • Jaarabonnement op Harper’s Bazaar (8 edities in 2024)
    • Toegang tot een gloednieuwe online community en exclusieve content
    • 2x per jaar een netwerkborrel
    • Maandelijkse exclusieve Business Newsletter
    • Digitale coachingsessie
    • 2x per jaar een Business Club Talk
    • Toegang tot Unplugged events door Harper's Bazaar gecureerde partners
    • Business Club Talks on demand
    • Exclusieve content n.a.v. Talks en diepte-interviews
    • Exclusief ICONS Dinner
    • Exposure in de online ICONS rubriek op Harper’s Bazaar

    Hoe schrijf je je in voor de Harper’s Bazaar Business Club?

    Na aanschaf en registratie voor de Business Club via onderstaande button, ontvang je als member een welkomstmail met uitleg. Het membership wordt aangegaan voor minimaal een jaar en is het eerste jaar niet tussentijds opzegbaar.. Na het eerste jaar is het membership voor de Harper’s Bazaar Business Club maandelijks opzegbaar.

    Meld je aan bij de Harper’s Bazaar Business Club

    Exclusieve online community en app

    Als member van de Harper’s Bazaar Business Club krijg je toegang tot de exclusieve online community en mobiele app. Een afgeschermde online omgeving die enkel toegankelijk is voor members van de business club. Hier worden kracht, kennis en ervaring van verschillende vrouwelijke experts gebundeld en met elkaar gedeeld. Daarnaast kunnen members met elkaar communiceren. Alle events van de Harper’s Bazaar Business Club worden hier gepresenteerd en members kunnen zich via het online platform aanmelden voor de events. Ook zien members hier wie er naar het event gaan.

    Daarnaast kan een member extra services afsluiten en producten aanschaffen die perfect aansluiten bij haar behoeften. Members vergroten hun netwerk via de online community en kunnen zowel on- als offline met elkaar in contact komen. In deze online community van de Harper’s Bazaar Business Club vind je verder alle informatie over het lidmaatschap terug, is er de mogelijkheid om je persoonlijke gegevens en de factuur in te zien en schaf je gemakkelijk extra services aan. Daarnaast link je hier makkelijk met andere leden, van ieder level, zodat je jouw netwerk op een waardevolle manier kunt verrijken.

    Dat wordt volop aangemoedigd met de komst van een nieuw Bazaargezicht: de community manager. Zij is er om members zicht te geven op hun netwerk en proactief waardevolle lijntjes uit te gooien.

    Een indruk van onze evenementen

    preview for Members vertellen: ‘Wat heeft de Harper’s Bazaar Business Club jou gebracht?’

    Meld je aan bij de Harper’s Bazaar Business Club

    Bazaars Miluska van 't Lam over Harper's Bazaar Business Club

    'Durf te dromen’ is het motto van Harper’s Bazaar. De 500 vrouwen die inmiddels al zijn aangesloten bij de Business Club doen niet anders, iets waar hoofdredacteur Miluska van ’t Lam trots op is: ‘We willen deze vrouwen inspireren en verbinden, zodat ze op persoonlijk en professioneel vlak kunnen groeien. Daar zijn we nu al ruim twee jaar mee bezig en het gaat ontzettend goed.’

    De nieuwe lidmaatschappen en het online platform

    Miluska: ‘Bazaars Business Club is een echte gamechanger voor Harper’s Bazaar gebleken. Iedereen staat te popelen om dit concept nóg sterker en groter te maken. Deze nieuwe stap werd dan ook groots aangepakt met de lancering van drie op maat gemaakte lidmaatschappen, genaamd Pro, Star en Icon. Members kiezen zelf welk membership bij hen past, ze zitten zelf in de driver’s seat. Het idee erachter is dat leden met dezelfde uitdagingen en doelen elkaar ontmoeten. Onderwerpen die aan de orde komen? Van financiële onafhankelijkheid en groeien in je leiderschap tot de zoektocht naar balans – en de vraag of die überhaupt bestaat. Dit allemaal, en nog veel meer, komt aan bod tijdens events, lezingen, borrels en in speciale content die allemaal het Bazaar-keurmerk dragen. Met gerenommeerde experts als spreker en/of bron.’

    'Met de nieuwe Pro-, Star-, en Icon-lidmaatschappen differentiëren we in aanbod om members nog meer tegemoet te komen, passend bij de fase van hun carrière. Tegelijkertijd bieden we hen ook de kans om elkaar meer “diagonaal” te ontmoeten. Dus de Icon-members die in gesprek gaan met de Star-members. En de Pro-members met de Icon-members. Iedereen heeft toegang tot iedereen. We willen heel duidelijk ivoren torentjes voorkomen. Juist een ervaren manager kan worden verrast door verfrissende ideeen van een starter. En iemand die halverwege haar carrière is, heeft baat bij het netwerk of de adviezen van een ervaren CEO. Dat is merkbare meerwaarde van onze Business Club.’

    ‘Ben je toe aan een nieuwe profielfoto op LinkedIn, dan zorgen wij voor een Bazaar-waardige outfit, visagist en fotograaf. Nemen we onze leden mee naar een kunstbeurs, dan kun je ervan op aan dat die voldoet aan hoogstaande kwaliteitseisen. We willen vrouwen ontzorgen en services bieden door zorgvuldig te cureren. Ze kunnen vertrouwen op onze smaak en kwaliteit. We vormen een spinnenweb met prachtige merken die al met ons samenwerken en dat ga je ook terugzien in dit nieuwe platform. Met previews voor nieuwe lanceringen van high-end beautymerken of met early access tot inspirerende leiderschapsboeken en openingen of talks tijdens kunstbeurzen of modeshows.’

    Groeien door de ander

    Binnen de Business Club vind je creatieve denkers, managers en ondernemers uit alle sectoren. Het zijn de eigenaressen van prestigieuze kunstgalerieën en omdenkers die met hun coachingtraject de wereld willen veranderen. Anderen hebben booming business met een eigen winkel of sturen een divers team aan in een groot bedrijf. ‘Natuurlijk gaan we er ook voor zorgen dat al deze inspirerende vrouwen elkaar kunnen blijven ontmoeten,’ belooft Miluska. Kruisbestuiving is waar de Business Club in de eerste plaats over gaat. Miluska: ‘Het laten ontstaan van verbindingen is zo waardevol. We zien mooie relaties ontstaan, die uitmonden in een vriendschap, samenwerkingen of een aanscherping van een business. Verbinding legt je ook een spiegel voor. Doordat de ander jouw ideeën anders begrijpt of net even een andere invalshoek aansnijdt, ga je reflecteren en op een nieuwe manier naar dingen kijken. Het is soms goed om op je donder te krijgen en te ontdekken dat je een blinde vlek hebt. En het is heel bijzonder als iemand dat in een veilige omgeving aan jou durft terug te geven. Bijvoorbeeld omdat je samen net naar een inspirerende lezing hebt geluisterd.

    Toekomstvisie

    Vooruitblikkend ziet Miluska een enorm netwerk van authentieke, ambitieuze vrouwen ontstaan, die elke dag het beste uit zichzelf halen en regelmatig de app checken voor updates en connecties. ‘We hebben in Nederland met de Business Club zo’n flitsende start gemaakt, dat Harper’s Bazaars in andere landen ook businessclubs aan het overwegen zijn. Als mens en als vrouw zijn we tegenwoordig internationaal georiënteerd. Het zou geweldig zijn als we ook internationale contacten kunnen aanbieden aan onze members. Dat je bijvoorbeeld op zakenreis in Milaan kunt afspreken met iemand uit het netwerk.’

    Ondertussen is er in Nederland ook genoeg moois te ontdekken. ‘We hebben veel verschillende soorten vrouwen in onze gelederen, dat maakt ons uniek. Vaak zijn businessclubs georganiseerd naar beroepsgroep, leeftijd of woonplaats, maar we zijn erin geslaagd om iedereen samen te brengen. Van de marechaussee tot de advocatuur en van psycholoog of financieel expert tot ontwikkelaar, coach tot designer. De Business Club is er voor álle ambitieuze vrouwen. Iedereen is welkom. Dat thuisgevoel, in een stijlvolle, inspirerende setting vind ik echt heel belangrijk.’

    Meld je aan bij de Harper's Bazaar Business Club

    Wie gingen je voor?

    De Harper's Bazaar Business Club is dé plek om in contact te komen met ambitieuze en stijlvolle vrouwen, en te leren van ondernemers uit allerlei sectoren. Meer weten over de kracht van deze community? Deze vrouwen gingen je voor en zeiden volmondig 'ja' tegen de Harper's Bazaar Business Club.

    esther
    Esther LeLoux, Founder en CEO We Are Eves

    Eerder was ze werkzaam als succesvolle Strategy Director, toch gaf ze haar zekere bestaan op voor een tech start-up. Inmiddels is het een succesverhaal voor Esther LeLoux. Voor cosmetica-reviewplatform We Are Eves haalde Esther Leloux als vrouwelijke founder een recordbedrag aan investeringskapitaal (ruim €4 miljoen euro) op.

    Kathryn Wirsing
    emma waslander
    Emma Waslander, Curator bij Amsterdam Museum, creative producer/regisseur

    Emma Waslander heeft van jongs af aan al een passie voor kunst en cultuur. Ze was altijd bezig met films, theater en musea. Geen wonder dat ze besloot Museologie te studeren, inmiddels is Emma werkzaam als Curator Publieksprogramma van het Amsterdam Museum.

    Chloé Leenheer
    valerie
    Valérie Boerma, Co-founder Barde vanVoltt

    Valérie is mede-oprichter van interieur- en architectenbureau Barde vanVoltt. Vloeiend in ruimte, verhalen en design. Haar strategische achtergrond stelt haar ​​in staat om anders te denken en geeft een unieke mensgerichte ontwerpbenadering van interieurontwerp. Een persoonlijkheid, een behoefte, een waarde of een emotie vertalen en naar de fysieke ruimte brengen, dat is het doel voor Valérie.

    Sarah Wijzenbeek
    caterina occhio
    Caterina Occhio, Duurzaamheidsadviseur

    Caterina Occhio is al twintig jaar werkzaam als MVO- en duurzaamheidsadviseur met focus op de luxe- en mode-industrie. Momenteel werkt ze voor onder andere Maison Alaïa, Chloé en Aspes. Ze zorgde ervoor dat Chloé als eerste luxe merk b-corp gecertificeerd werd. Eerder werkte ze als manager ontwikkelingshulp voor de EU en de VN. Caterina is spreker en panellid bij wereldwijde conferenties over klimaat en sociale rechtvaardigheid, eerlijke handel, gendergelijkheid, mode en de uitdagingen van de luxe-industrie.

    Giovanni Gastel
    janine vos
    Janine Vos, Chief Human Resources Officer Rabobank

    Janine Vos is groepsdirectielid & Chief Human Resources Officer van Rabobank. Daarnaast maakt ze onderdeel uit van de Raad van Commissarissen van KLM en Olympia en zit ze in de Raad van Advies van SER Topvrouwen en Social Capital.Vanwege haar uitgesproken visie op de toekomst van werk, heldere overtuiging op de toekomst van leiderschap én de vaardigheid om dit pakkend over te brengen, is zij in 2017 uitgeroepen tot ‘CHRO of the Year’. In 2021 is Janine verkozen tot ‘Topvrouw van het Jaar’. Dit sterkt haar in haar missie om bij te dragen aan meer diversiteit, gelijkheid & inclusie op de werkvloer.

    Janine Vos
    floor dijkgraaff
    Floor Dijkgraaf, Directeur Stichting DON

    Floor is al meer dan een decennium lang Directeur van stichting DON (Diabetes Onderzoek Nederland), een rol die Floor op het lijf geschreven is. Zij kent namelijk geen onmogelijkheden en ziet overal kansen. Met humor, creativiteit en een gezonde dosis charme gaan er deuren voor haar open. Deze unieke eigenschappen zorgen voor succesvolle samenwerkingen en jaarlijkse substantiële financiële bijdrage voor de genezing van diabetes type 1. Haar motto? Als je echt iets wilt, is het mogelijk. Ze ziet haar kinderen als grote spiegel, die houden haar scherp en laten haar inzien dat ze zichzelf ook moet blijven ontwikkelen.

    JESJE VELING PHOTOGRAPHY
    hendrikje
    Hendrikje Crebolder, Director of Development & Media Rijksmuseum

    Hendrikje Crebolder behaalde in 1995 haar meestertitel aan de Universiteit Leiden. Tussen 1992 en 1996 studeerde zij Engels recht aan de London School of Economics, internationaal recht aan de University of Cape Town en behaalde zij haar master’s degree (Ll.M) aan de University of London. Van 1997 tot 2006 werkte zij als advocaat bij Baker McKenzie in Amsterdam, Kazachstan, Parijs en Madrid. Vanaf 2006 is ze in dienst van het Rijksmuseum, eerst als jurist, inmiddels als Director of Development & Media. Zij is verantwoordelijk voor fondsenwerving, stakeholdersmanagement, communicatie, marketing en (online) publicaties.

    Yvette Kulkens
    janneke dreesmann
    Janneke Dreesmann, Board Member Stedelijk Museum Fonds en Cancer Center Amsterdam

    Janneke Dreesmann-Beerkens is moeder van zes kinderen, behaalde haar meestertitel in de Rechtsgeleerdheid aan de UvA in 1990. Tussen 1990-1998 werkte ze als advocaat bij Loeff Claeys Verbeke (later Allen&Overy). In 1998 is ze het Bio Gala gestart (ten bate van meervoudig gehandicapte kinderen bij de Stichting Bio kinderrevalidatie). In 1998 is Janneke eveneens bestuurslid geworden van het Cancer Center Amsterdam (onderdeel van het Amsterdam UMC) waar zij hoofd fondsenwerving is. In 2011 is ze toegetreden tot het Amsterdamse comité van Human Rights Watch en in 2013 heeft zij als Founding Chair, het HRW comité opgezet in België, momenteel is Janneke lid van de executive board van HRW. In 2021 is ze toegetreden tot het bestuur van het Stedelijk Museum Fonds en in 2023 is Janneke gevraagd de fundraising mee te helpen opzetten voor de stichting Mind Us.

    Janneke Dreesmann
    arabella
    Arabella Coebergh, Associate Partner bij Coebergh Communicatie & PR

    PR is Arabella op het lijf geschreven, gedreven als ze is om voor haar opdrachtgevers door het vuur te gaan en publicaties te realiseren. Als een wervelwind gaat ze volledig op in haar klanten en projecten. Voordat ze bij Coebergh aan de slag ging, werkte ze bij het Land van Ooit, Disneyland Parijs, mediabureau Schreiner & Van Bokkel en evenementenorganisatie IWP. Sinds 2006 is ze Associate Partner bij Coebergh.

    Arabella Coebergh
    rajae el mouhandiz
    Rajae El Mouhandiz, kunst- en cultuurexpert, Founder Ellae, adjunct Caravane Earth

    Rajae El Mouhandiz is een Nederlands - Marokkaans-Algerijnse interdisciplinaire podiumkunstenaar, producer, curator en (beleids)adviseur, met brede ervaring in de kunst / cultuursector in binnen- en buitenland. In 2019 lanceerde ze Ellae Foundation. In de afgelopen 14 jaar op rij stond ze vermeld in de sectie kunst en cultuur van de jaarlijkse uitgave van de 500 meest invloedrijke moslims ter wereld. Ook is ze senior adviseur van de founder van Caravane Earth Foundation.

    Rajae El Mouhandiz
    kristi
    Kristi Kurvits, Partnerships Operations Manager bij We Are Eves

    Voordat ze terugkeerde naar de startup-kant van de tafel, bracht Kristi de laatste jaren door in de Venture Capital-ruimte, waarbij ze de dealflow en operaties leidde binnen internationale Venture Capital-bedrijven van de VS tot Europa. Haar belangrijkste focus in de Venture Capital-ruimte was het versterken, informeren en ondersteunen van door vrouwen geleide startups om de investeringskloof tussen mannen en vrouwen te overbruggen. Vorig jaar september sloot Kristi zich aan bij We Are Eves, een door vrouwen geleide start-up die het eerste beautyplatform bouwde met eerlijke beoordelingen van persoonlijke verzorging/beautyproducten.

    Kristi Kurvits
    naomi
    Naomi St. Juste, Founder St. Juste Agency & Digital Content Agency

    Naomi St. Juste is eigenaresse van twee agencies. St. Juste Agency, waar ze samen met haar broers, professionele voetballers verbindt met de juiste partners. Denk aan commerciële deals, investeringsmogelijkheden maar ook de juiste health professionals. Samen met spelers haalt ze het maximale uit hun carrière, en de carrière die na het voetballen volgt. Daarnaast leidt ze Digital Content Agency, een talent management agency met verschillende online content creators - waar ze mooie samenwerkingen voor realiseert. In 2023 lanceert ze een nieuw bedrijf.

    Juliane Falk
    marguerite
    Marguerite Soeteman-Reijnen, Chairman Executive Board

    Mr. Dr.h.c. Marguerite Soeteman-Reijnen bekleedde tot 1 april 2023 de functies van Chairman Executive Board van Aon Holdings en overige Holdings entiteiten in Nederland alsmede Global Chief Marketing Officer/ lid van het Executive Committee van Aon Inpoint. Daarnaast was/is Marguerite toezichthouder bij diverse organisaties: o.a. NautaDutilh, Kelp Blue, Stichting Koninklijke Defensiemusea, Amerikaanse Kamer van Koophandel in Nederland, Stichting ALS, Gelre Ziekenhuizen, Madurodam. Marguerite is sinds 2023 voorzitter van de Top 50 Women in Sustainable Finance.In 2019 werd ze voorzitter van Stichting Topvrouwen, welke in 2021 onder de infrastructuur van de SER is gebracht. Daarnaast vertegenwoordigt Marguerite sinds 2021 de private sector van het Koninkrijk der Nederlanden bij de G20 EMPOWER alliantie naast de Minister van OCW en reisde hiervoor af de afgelopen jaren naar Italië en India.

    Marguerite Soeteman
    jose woldring
    José Woldring, CEO The Media Nanny

    Als eerste Nederlandse vrouw ooit is ze opgenomen in de prestigieuze ‘Billboard Dance Power Players’-lijst. José Woldring staat met haar bedrijf The Media Nanny aan de top van de internationale dance-industrie en verzorgt de internationale PR en marketing voor merken, events en artiesten van wereldfaam.

    José Woldring
    maddie raets
    Maddie Raedts, Founder & CEO @ Stealth, Former Founder IMA & Global Fashion & Luxury Media.Monks

    Maddie Raedts is een creatief ondernemer pur sang. Haar eerste bedrijf IMA zette ze op toen ze 21 was, en bouwde ze samen met haar business partners in 10 jaar tijd uit tot een internationaal imperium. In 2019 werd IMA succesvol overgenomen door Media.Monks, en lanceerde ze de Global Fashion & Luxury-categorie om klanten als Bottega Veneta, Bally en Moncler te bedienen. Ondertussen is Maddie bezig met het opzetten van een nieuwe onderneming in de US.

    Frank Ruiter
    amanda rijff
    Amanda Rijff, Master make-up artist, auteur en beauty editor

    Amanda Rijff is beauty-expert en make-up artist. Als de vaste visagist van o.a. TedxAmsterdamWomen mag ze leading women in tech aan haar portfolio toevoegen. Ze schreef twee boeken: Flawless en Innerlijke Schoonheid, en is co-auteur van het grote - ode aan - Beyoncé boek. Amanda kijkt graag naar de psychologische kant van visagie. Daarnaast schrijft ze als beauty editor voor verschillende print-titels en is ze spreker, host en beauty consultant.

    Annebel Eppinga
    aynur
    Aynur Abbott, Creative Director & Founder Aynur Abbott

    Aynur Abbott besloot haar managementfunctie in de media in te ruilen voor het ondernemerschap. Met haar eigen circulaire juwelenmerk, waarbij vakmanschap centraal staat, heeft zij haar Turkse liefde voor goud en haar drive om verantwoord te ondernemen weten te combineren. Als Founder en Creative Director van Aynur Abbott heeft zij één missie: vrouwen empoweren met het dragen van haar tijdloze juwelen die op een eerlijke manier zijn geproduceerd.

    Aynur Abbott
    a woman with her arms crossed
    Stephanie van Rappard, Founder Gloobles & Director Private Foundation

    Tijdens haar studie architectuur in Delft was Stephanie al betrokken bij verschillende goede doelen; onder andere Human Rights Watch & Run for HRW, Van Loon 100, Young Stedelijk en in 2016 richtte Stephanie de Young Patrons Circle van Nationale Opera Ballet en in 2017 ook het bekende International Young Patrons Circle Gala. Ondertussen richtte Stephanie van Rappard in 2014 gloobles op als hobby en later werd het serieus met in 2020 de publicatie van de eerste editie van AMSTERDAM the gloobles guide, in 2023 richtte ze haar bespoke travel agency op. 2024 wordt een spannend jaar met de lancering van LONDON the gloobles guide en het vernieuwde platform van gloobles.com met itineraries en een geintegreerde booking tool.

    Simone Frank
    iman whitfield
    Iman Whitfield, Creative Director en ondernemer

    Iman Whitfield is een creatief multitalent, met tal van toffe producties op haar naam. Ze runt Studio Whitfield, een agency voor Creative Direction, Concept Development, Image / Film Direction en Design, gevestigd in Amsterdam. Eerder had ze Pied à Terre, een creatieve locatie voor events en shoots, bedacht en creëerde instore concepten voor modemerken.

    Romy Treebush
    natalie gabay
    Gloria Barudy Vasquez, General Manager modehuis NATAN

    Aan het commerciële en managing roer van het Belgische modehuis Natan (de lievelings van Máxima) staat Gloria Barudy Vasquez. Samen met Edouard Vermeulen stuurt deze General Manager dagelijkse het Natan-team aan, en is ze verantwoordelijk voor de PNL, ofwel de profit and loss rekening.

    Natalie Gabay
    cathelijne blok
    Cathelijne Blok, Founder The Tittymag & Public Speaker

    Cathelijne Blok ging tijdens het schrijven van haar Masterscriptie Kunstgeschiedenis op zoek naar een eigen invulling van het begrip feminisme. Deze zoektocht is uitgemond in het online & offline feministische kunstplatform ‘TheTittyMag’. Hier creëert ze op een veilige manier een dialoog rondom inclusiviteit, empowerment en feminisme. Daarnaast is Cathelijne (eind)redacteur, conceptontwikkelaar en regisseur van verschillende media- en reclameproducties.

    Cathelijne Blok
    charlene austin
    Charlene Austin, PR & Communicatiestrateeg

    Charlene Austin is PR- en communicatiestrateeg voor de kunst- en cultuurindustrie. Geboren en getogen in Nederland met Ghanese ouders, groeide ze op in een creatief palet van mensen en culturen, waardoor ze een artistieke kijk, een passie voor esthetiek en liefde voor het vertellen van verhalen ontwikkelde. Ze werkte voor Soho House Amsterdam en Het Hem en is eigenaresse van Okra Agency.

    Kwabena Appiah-nti
    anne claire
    Anne-Claire Winkelhagen, Interior Designer

    Na haar studie marketing startte Anne-Claire als zelfstandig interieur ontwerpster in 2005. Haar ontwerpstudio Clairz Interior Design is inmiddels uitgegroeid tot succesvol bedrijf, gevestigd in Blaricum, dat high end interieurs ontwerpt en oplevert. Naast haar werk is Anne-Claire ook regelmatig op tv bij programma's als Huizenjacht, RTL Boulevard en Shownieuws. Ook leidt ze haar eigen Clairz Academy, waar ze vrouwen enthousiasmeert en stimuleert op dromen na te jagen op het gebied van interieur.

    Alina Krasieva
    robin joris dullers
    Julia Khan Anselmo, Ondernemer en kok

    Julia Khan Anselmo is een ondernemer die werkt als evenementenproducent, stylist, ontwerper en kok. Julia is de oprichter van Feisty Feast, een wereldwijde evenementenreeks die vrouwen viert en verbindt door middel van eten en ideeën. Feisty Feast werkt samen met de beste merken ter wereld om culinaire ervaringen te creëren en verhalen te vertellen door middel van eten. Ze bevordert met haar bedrijf de talenten en expertise van vrouwen.

    Robin Joris Dullers
    renee
    Renée van Wijngaarden, Founder 1/OFF Paris

    Renée van Wijngaarden is de vrouw achter het internationaal succesvolle 1/OFF PARIS. In 2019 startte ze haar eigen label met behulp van een investeerder, met als doel om te laten zien hoe je de levensduur van een kledingstuk verlengt. En zo geschiedde; 1/OFF PARIS werd al gauw een regelrechte hit in binnen- en buitenland. Ze verhuist dit jaar met het merk naar Parijs.

    Renee van Wijngaarden
    lisette
    Lisette de Koning, PR & Entertainment Manager Hotel De L'Europe

    Na een studie Reclame, Marketing & Communicatie in Amsterdam ontstond de liefde voor creatief denken, het verbinden van merken, en het creëren van bijzondere verhalen. Lisette begon bij Hotel De L'Europe om af te studeren, maar is er nooit meer weggegaan. Ze is verantwoordelijk voor alle PR & Entertainment binnen De L’Europe. Een fantastische, diverse baan, waar ze met hele bijzondere mensen mag werken, creëren en groots durft te denken. Wat drijft haar? Chaotic happiness, zoals ze het zelf omschrijft.

    Lisette de Koning

    Meld je aan bij de Harper’s Bazaar Business Club