Fotoverslag: zo zag de Personal Branding Seminar van BrandedU en Bazaar eruit

Zorg dat jij er volgende keer ook bij bent!

Zoals je hier al kon lezen hebben we bij Harper's Bazaar de handen ineen geslagen met BrandedU en zijn we samen de Harper's Bazaar Network Academy begonnen. Het doel? Ambitieuze vrouwen bij elkaar brengen, hen waardevolle connecties laten maken, inspireren en nieuwe carrière-inzichten bieden. Eén van de voordelen van een lidmaatschap op de Network Academy is dat je met 25% korting naar de Personal Branding Seminars van BrandedU met Harper's Bazaar kunt.

Op 19 juni was het tijd voor het eerste onderdeel van de seminar Path to succesful branding. De kick-off was een high tea in het Pulitzer hotel, waarna een online e-course personal branding, aangeboden door BrandedU, kon worden gevolgd. En onlangs was het tijd voor de eerste offline seminar; Path to succesful branding. Hôtel Droog leende zich als inspirerende locatie en de aanwezigen werden er getrakteerd op verschillende lezingen met als overkoepelend thema het ontdekken van je eigen talent en dit doelgericht inzetten.

Gemist? Scrol even door het fotoverslag en zet alvast een groot kruis in je agenda bij 20 november, wanneer de volgende seminar van Harper's Bazaar Network Academy plaatsvindt. Er zijn trouwens nog heel wat andere voordelen als je lid wordt van de Harper's Bazaar Network Academy. Inschrijven doe je hier.

Foto's: Titia Hahne

Advertisement - Continue Reading Below

Een warm welkom in het Amsterdamse Hôtel Droog.

Advertisement - Continue Reading Below

Nancy Poleon, oprichter van BrandedU, is host van de dag en organiseert workshops tussen alle lezingen in.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below

Karlijn Visser en Evelyn van Hasselst, oprichters van Holistik nemen een lezing netwerken voor hun rekening. 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below

 Zangeres Grazielle Hunsel zorgt voor muzikaal vermaak.

Advertisement - Continue Reading Below

Tijdens de lunch is er alle tijd en ruimte om elkaar te leren kennen, te inspireren en te netwerken. 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below

Tineke Meijerman, hoofd communicatie Facebook Benelux, vertelt over haar carrière en zet het belang van perceptie uiteen.