Voor wie durft te dromen is de missie die we met Bazaar hebben. Omdat je een gelukkiger mens bent als je persoonlijk groeit en voor de dingen durft te kiezen die je gelukkig maken. En je daarmee ook anderen inspireert en meeneemt, want er is plek voor ieders grote dromen. Daarom voegden we een paar jaar geleden de daad bij het woord, en bedachten we Harper’s Bazaar Business Club. Een plek waar je terechtkunt om door experts tijdens goudeerlijke talks geïnspireerd te worden en like-minded vrouwen kunt ontmoeten.

Bazaars gloednieuwe issue is vanaf 20 maart te bestellen en te vinden in geselecteerde boekhandels.

De Business Club maakte een vliegende start! In twee jaar tijd telden we vijfhonderd members. Van financieel expert tot kunstenaar. Van manager tot ondernemer. Achter de schermen werkten we eerst in een klein groepje aan dit passieproject. Inmiddels dragen veel meer mensen bij onze uitgeverij een behoorlijk steentje bij, waardoor we samen konden bouwen aan onze volgende fantastische mijlpaal en nog veel meer vrouwen member kunnen worden: we introduceren deze maand een digitaal platform én een app. Dat betekent dat je 24 uur per dag met elkaar in contact staat, én met ons. Je kunt met elkaar chatten, je opgeven voor events of digitale coachingssessies en we geven je updates die wij inspirerend vinden binnen de onderwerpen business, carrière, leiderschap en stijl.

Een hoogtepunt in de Nederlandse geschiedenis van Harper’s Bazaar (dit jaar precies tien jaar op de markt) waar ook internationale Bazaar-redacties interesse in tonen. Imagine: how cool that would be! Of dit allemaal van een leien dakje ging? Natuurlijk niet! Het voelde als een start-up. Want eigenlijk zijn we binnen het merk Harper’s Bazaar een nieuw merk aan het bouwen. Wat ik ervan leerde? Je hoeft maar een paar partners in crime te hebben, en dan kun je écht samen vliegen. Je kwetsbaar opstellen als het een keertje niet lukt, is ook een les. Volhouden, veerkrachtig zijn bij tegenslagen, zoals de komst van covid, en leren omdenken. Maar vooral mensen betrekken, en ze consequent deelgenoot laten worden van dit avontuur. En dat avontuur én succes is nu met recht een avontuur en succes van ons allemaal geworden. Daarom draag ik dit business-issue op aan mijn te gekke team Bazaar en alle Hearsties die hieraan hebben bijgedragen en dat nog elke dag doen. En natuurlijk aan alle (toekomstige) members. Let’s gooooo! Iedereen is welkom bij Harper’s Bazaar Business Club, to be part of something bigger.

Meer informatie over de Business Club ontvangen?