Meghan Markle is terug op Instagram! Niet helemaal à la het Suits-tijdperk, maar ze lijkt wel een nieuwe weg in te slaan. Het gaat om een eigen lifestylemerk, dat de naam 'American Riviera Orchard' draagt.

Meghan Markle terug op Instagram

Het account is sinds donderdag in de lucht. 'Door Meghan, de hertogin van Sussex, opgericht in 2024', valt er in de biografie te lezen. Wat het merk verder behelst, blijft gissen: de pagina bestaat tot nu toe alleen uit meerdere afbeeldingen die het chique, gouden logo vormen. In één video op de Instagram Stories is Meghan wel – al kokend – in de keuken te zien, dus het zou goed kunnen gaan om een opvolger van haar oude lifestyleblog The Tig. Markle trok in 2017 de stekker uit het populaire platform, omdat ze zich destijds verloofde met prins Harry. Op The Tig deelde ze onder meer recepten, reistips, en foto's van haar avonturen. In januari 2018 stopte Meghan ook met het gebruik van Instagram, Twitter en Facebook.

Lifestylebrand American Riviera Orchard

In september 2023 meldde TMZ al dat Meghan zich geregistreerd zou hebben bij het U.S. Patent en Trademark Office. Het ging toen om een registratie in het kader van 'food, cooking, recipes, travel, relationships, fashion, style, lifestyle, the arts, culture, design, conscious living, and health and wellness.' Grote kans dat dit betrekking heeft op 'American Riviera Orchard', al blijft het bij speculaties. De hertogin zit hoe dan ook niet stil; zo is ze ook druk met een podcastdeal met productiehuis Lemonada, en pakte ze onlangs zelfs – al dan niet in bescheiden vorm – haar acteercarrière weer op.