Is Meghan Markle's gloednieuwe eigen lifestyle merk, 'American Riviera Orchard', een beauty-lijn? Mét skincare? Het merk is vooral nog gehuld in mysterie, maar er duikt steeds meer informatie op die wijst richting een gloednieuw skincare-merk van de hertogin.

Lanceert Meghan Markle eigen skincare?

Meghan Markle onthulde haar eigen merk eerder deze maand aan de wereld door het lanceren van een Instagram-pagina. Dat was overigens ook meteen haar rentree op het platform: in januari 2018 stopte Meghan met het gebruik van Instagram, Twitter en Facebook, toen ze zich verloofde met haar man, prins Harry. De content op deze nieuwe pagina zegt op dit moment nog niet veel. Zo vormen de enige posts een gouden logo, en liet één video op Instagram Stories Meghan al kokend in de keuken zien. De exacte boodschap blijft nog gissen, maar logischerwijs waren de eerste vermoedens dat het gaat om een opvolger van haar oude lifestyleblog The Tig, waarbij koken en recepten een hoofdrol speelde. Maar, inmiddels is nieuwe informatie opgedoken over het merk, en daaruit blijkt dat er nog veel meer in petto zou kunnen zijn, waaronder dus ook skincare-producten.

People verkreeg op 9 maart informatie van het Amerikaanse Patent and Trademark Office, waaruit blijkt dat American Riviera Orchard goederen zal gaan verkopen in bijna elk aspect van het lifestyle segment, waaronder dus ook skincare. Zo bevat Meghans patent aanvraag 'Niet-medicinale huidverzorgingspreparaten; Bad- en douchegels en -zouten, niet voor medische doeleinden; Niet-medicinale haarpreparaten; Badzeep; Barzeep; Niet-medicinale handzepen: lichaamscrèmes Badolie: Lichaamslotions; Cosmetica; Lichaamsolie; Geurolie; Luchtverfrissers; Geuren; Kamergeuren en Wierook'.

Hoe het er nu naar uitziet, lijkt het er dus op dat je Meghans exacte skincare-routine straks zal kunnen kopiëren. Buiten deze beauty-gerelateerde segmenten, bevat haar aanvraag trouwens ook juwelen, interieur en zelfs producten voor huisdieren. Er zal dus wat wils zijn voor iedereen.