Skip to Content

Beyoncé ruilt haar lange golvende haar in voor een nieuw onverwacht kapsel

Queen B verrast ons met een kapsel dat rechtstreeks uit de jaren negentig komt.

Door
preview for De grootste haartrends van 2023

Beyoncé heeft het afgelopen jaar niet stil gezeten. Een veelbewogen jaar, waarin haar album Renaissance veel teweeg bracht. Tijdens tournees, films, én op sociale media stal Beyoncé de show en dit jaar bewees ze opnieuw een groot icoon te zijn. Ook haar indrukwekkende looks tijdens optredens zijn veelbesproken, waaronder haar prachtige golvende blonde lokken. In haar recente look staat wederom haar kapsel centraal, maar dit keer op een héél onverwachte manier.

Beyoncé's kapper concludeert: dít wordt de haarkleur voor 2024 >

Beyoncé met platinablond haar

Beyoncé maakt een verbluffende verschijning op haar Instagram, waar ze haar nieuwe platinablonde haar debuteert. Niet alleen de ijzige blonde kleur valt op, maar ook de haarstijl is compleet anders dan we gewend zijn van Queen B. Haar kenmerkende lange golvende lokken vallen nu stijl naar beneden. U-vormige lagen omlijsten het gezicht, waardoor haar zilveren haar een extra dramatisch resultaat behaalt.

Eerder dit jaar ruilde Beyoncé haar bruine haar al in voor een lichtere tint, maar zó blond zagen we het niet eerder. Haar eerste vertoning met haar platinablonde haarkleur maakte ze tijdens de première van de 'Renaissance'-film, maar daar liet ze haar lokken nog lang. Haar nieuwe gelaagde kapsel geeft haar look een jaren '90-gevoel, waarbij de kortere lagen haar gezicht omlijsten en benadrukken. De langere lokken hangen strak naar beneden en de kortere U-vormige lagen bieden veerkracht en volume in het gezicht. De lagen voegen beweging toe aan je haar en accentueren moeiteloos ieders gezicht. Bekijk Beyoncés nieuwe kapsel hieronder.

1

Beyoncé

instagramView full post on Instagram