Net toen we dachten dat Beyoncé niet iconischer kon worden, kondigt de Amerikaanse zangeres, songwriter, actrice en modeontwerpster haar állereerste haarmerk aan. De multihyphenate maakt het nieuws bekend via Instagram. Van een eigen mousse tot een verzorgende haarolie. Het moge duidelijk zijn: onze wildste beautydroom komt uit. Dít is wat er tot nu toe bekend is.

Lees ook: Door de haartrends voor zomer 2023 willen we nú een kappersafspraak >

Beyoncé lanceert eigen haarmerk

Beyoncé deelt een foto waarop ze aan een kaptafel zit, zonder make-up en met een krultang in haar hand. Daarnaast zien we verschillende flesjes staan, waarvan we aannemen dat het monsters zijn van haar eigen mousse, haarolie én meer.

Op de tweede slide van haar post schrijft de Renaissance-artiest: 'Wie van jullie wist dat mijn eerste baan bestond uit het opvegen van haar in de salon van mijn moeder? Destiny's Child begon door op te treden voor klanten terwijl zij hun haar lieten doen. Ik heb daardoor mogen ervaren hoe blij vrouwen worden van stralende lokken en tot in de puntjes gestylede coupes'. Beyoncé sluit af: 'Ik heb zoveel geleerd van mijn moeder en heb er altijd al van gedroomd om haar nalatenschap voort te zetten. Ik kan dan ook niet wachten om jullie te laten ervaren wat ik heb gecreëerd'.

Niet onbekend in de beautywereld

Ook wij kunnen niet wachten tot de officiële lancering Bey. Hoewel het haarmerk voor sommigen misschien als een verrassing komt, is de zangeres geen onbekende in de beautywereld. In 2010 bracht ze haar begeerde geur Heat uit en in 2008 was ze merkambassadeur voor L'Oreal Paris. We houden onze oren en ogen open de komende tijd, dus houd onze website vooral in de gaten voor het laatste nieuws over de merknaam, de lanceringsdatum, het productaanbod en de prijzen. Kortom: to be continued!

Bekijk de Instagram post hier.

instagramView full post on Instagram