In beeld: Masterclass Boss X Harper's Bazaar

Mét stylingtips van Bazaars hoofdredacteur Cécile Narinx.

30 maart in de Hugo Boss winkel aan de Leidsestraat: een masterclass voor Bazaarlezeressen over Personal Branding (door Nancy Poleon van BrandedU) en Personal Styling (door Bazaars hoogsteigen Cécile Narinx).

Advertisement - Continue Reading Below

Iedereen werd ontvangen met een glaasje Moët et Chandon champagne.

Advertisement - Continue Reading Below

Nancy Poleon van BrandedU gaf een masterclass over
Personal Branding. Belangrijke vragen aldaar: wat zijn je kernwaarden? Wat
maakt jouw stijl uniek? Hoe wil je dat mensen je zien? Ze vertelde hoe je kunt
weten wat je wilt uitstralen, en hoe kleding en houding hierbij kunnen helpen.

Advertisement - Continue Reading Below

Daarna op het programma: een masterclass
Personal Styling van Bazaars hoofdredacteur Cécile Narinx. Haar belangrijkste
vier lessen aan alle aanwezige Bazaarlezeressen:

Les 1: Valkuilen zoals de Frumpy look, de al te frivole look,
serveersterlook, de bikkelharde look en de stewardess look moeten we uit de weg
gaan.

Les 2: Investeer in goede basics: een Trenchcoat, een witte blouse, een
pak, een kokerrok en een little black dress.

Les 3: Kies een stijlicoon, bijvoorbeeld: Amal Clooney, Claire Underwood,
Ines De La Fressance, Tilda Swinton of Victoria Beckham.

Les 4: Durf en relativeer.

Advertisement - Continue Reading Below

Ter muzikale ondersteuning zong zangeres en pianist Lavalu.

Advertisement - Continue Reading Below

Na zoveel stijlvol advies, moest er natuurlijk meteen geshopt worden.

Advertisement - Continue Reading Below

Iedereen ging naar huis met een goedgevulde goodiebag: een strandtas van Hugo Boss met daarin een paraplu van Hugo Boss, een klein Möet et Chandon champagne flesje, en natuurlijk een exemplaar van de nieuwste Harper's Bazaar.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below