Skip to Content

Kendall Jenner, kennelijk is het internet furieus

Dit verdient gladgestreken te worden >>

Goed, er is dus nogal wat te doen om Kendall Jenner en haar Fendi-campagnefoto's. (Nu is dat niet zo vreemd, want er is eigenlijk altijd nogal wat te doen om de hele Kardashian-familie.) Die zouden niet pluis zijn, of in ieder geval onprofessioneel.

Celebuzz kopt: Kendall Jenner's Fendi Campaign Slammed: 'She Is Just a Bad Model' (ter Kendalls verdediging zouden we hier kunnen opperen dat het ook zomaar iets van doen kan hebben met de kwaliteiten van Karl als fotograaf #justsaying). Oyster Mag doet er nog een schep bovenop en stelt dat het internet furious is. Kijkt u maar: Kendall Jenner Lands Fendi Campaign, Internet Is Furious. Daar ben je mooi klaar mee, Kendall. Het internet is furieus. Maar waarom (in Godes naam)? Oyster Mag snapt de ophef ook niet helemaal: 'Is it really THAT surprising that Kendall scored ads for Fendi? She did just close Chanel's AW15 haute couture show (and marry Karl) like a boss.' Precies.

Furieus is misschien een beetje overtrokken, Oyster. 'Het internet is onbeschoft' past beter. Een willekeurige greep uit de reacties: > 'Terrible! That face! My goodness. She just doesn't serve anything (nee, jíj served iets prachtigs - pardon my language). Not strength, not fierce or not seductive. Just a continuous facial expression that rivals a slapped arse' > 'That expression again? I'm so sick of it. This looks like a reprint from one of her Vogue US ed.' > 'She is just a bad model' (#maarnogaltijdknapperdanjij) > 'Love the set design and styling but Kendall's expression has nothing going on, it brings nothing to the campaign imo.'> 'A great collection ruined by a horrible campaign and a bad model, what a surprise…'

Maar de ongemanierdste reactie komt uit de koker van The Fashion Spot, de online community waardeerde haar gezicht met 'empty dishwasher face'. O-ké. Wel de knapste empty dishwasher face die op het internet te vinden is, dachten wij zo. Afijn, kan het Kendall schelen, die heeft 1,1 miljoen likes op deze Instagram-foto en in totaal zes grote campagnes op zak. Dat kunnen er maar weinig zeggen. Hier de foto's.

Mode & Juwelen

day 3 spanish royals visit netherlands

Prinses Amalia verschijnt in groene wikkeljurk

street style day 1 milan fashion week menswear springsummer 2024

Zó draag je het witte overhemd altijd gevarieerd

street style paris fashion week womenswear fallwinter 20242025 day nine

Dít fleurige accessoire zie je deze zomer overal

day 3 spanish royals visit netherlands

Dít is het favoriete accessoire van Amalia en Máx

Advertentie - Lees hieronder verder
Advertentie - Lees hieronder verder