History in the making: een homostel speelt de hoofdrol in de
nieuwe verlovingscampagne van het legendarische juwelenhuis Tiffany
& Co.

Het is het ultieme huwelijkscliché: een meisje droomt
van een klein blauw doosje, een ring van Tiffany's met een knots een
diamant en De Grote Vraag. Maar wat nou als het een man is die het
iconische doosje opent? 

Voor de eerste keer speelt een homostel
de hoofdrol in de campagne van Tiffany's; Een groots gebaar in het
conservatieve Amerika. Applaus!

>> 'Inspirerende vrouwen verdienen applaus'

'Nowadays,
the road to marriage is no longer linear, and true love can happen more
than once with love stories coming in a variety of forms
,' zo laat Tiffany & Co. aan ELLE.com weten. 'The
Tiffany engagement ring is the first sentence of the story that a
couple will write together as they create a life that is deeply intimate
and exceptional, which is the message we hope to convey through this
campaign.
'

Leuk feitje: op de foto geen modellenpaar, maar een
echt, stralend stel uit New York. Natuurlijk kijken we uit naar de dag
dat campagnes als deze geen enkele tamtam meer verdienen. Tot die tijd: chapeau Tiffany's! Wat een prachtig paar.

>> Dit zijn de nieuwe nagellaktrends

>> Dit moet je weten over diamanten