Sinds Chanel d'r Boy bag in 2011 ter wereld bracht, was het even muisstil in de tassenkraamkamer van het modehuis. Tot nu. Want na de iconische (en rázendpopulaire) Boy bag is er nu een nieuwe je-van-het: Gabrielle. En da's feest!

De tas is een ode aan, hoe kan het ook anders, Gabrielle Chanel en komt in zes varianten, verschillend in materiaal en leersoort. En verschillend in prijs, van een bescheiden 3.000 euro tot een whopping 31.300 euro. Gabrielle werd al even geïntroduceerd tijdens de S/S 2017 Ready-to-Wear show en is geïnspireerd op de tassen die mannen vaak op renbanen bij zich droegen voor hun verrekijker.

Bij een nieuwe iconische tas, hoort natuurlijk een iconische campagne. Chanel maakte voor de gelegenheid vier korte films, allemaal ter ere van de tas. De afgelopen weken werden de eerste drie films met Kirsten Stewart, Cara Delevingne en Caroline de Maigret gepubliceerd. Nu is daar dan het laatste deel samen met Pharrell Williams, die voor de gelegenheid een knap potje balanceert op een stellage.

We horen je denken: hóe hebben ze dàt nou weer voor mekaar gebokst? Nou, zo dus. Zie hieronder de making off van de briljante shortfilm!