Nee, we moeten er nog niet bepaald aan denken, nu ein-de-lijk de zomer is gearriveerd. Maar goed, het gaat toch weer komen: de kerst, doe je iets aan. 

En zeg je kerst, dan zeg je Harrods. Fonkelende lichtjes, Engelse kneuterigheid en genoeg pracht en praal om zowel jezelf als de kerstboom volledig mee te versieren. Maar dit najaar wordt het nét even wat mooier en chiquer, met dank aan modehuis Burberry

Het merk en het luxe warenhuis besloten namelijk de handen ineen te slaan en hun krachten voor de komende feestdagen te bundelen. Denk: nog meer feestelijke mode, nog betoverende etalages en nog meer kerstgevoel.

Het merk zal een exclusieve ready-to-wear collectie ontwerpen voor het warenhuis en er zullen Burberry-accessoires en cadeau's verkrijgbaar zijn die je enkel bij Harrods op de kop kunt tikken. Mocht dat nog niet exclusief genoeg zijn voor je, dan heb je de kans je Burberry-aankoop in de winkel te laten personaliseren door ambachtslieden, afkomstig uit de werkplaatsen van het modehuis. 

Ook leuk: de kerstboom krijgt dit jaar - logisch - een Burberry-jasje en in de foodhallen van Harrods zullen gerechten geserveerd worden die zijn geïnspireerd op de menukaart van Burberry's Thomas' café.

De samenwerking past precies in de nieuwe strategie die het modehuis in mei kenbaar maakte. Hieruit bleek dat Burberry zich meer wil gaan focussen op het aanscherpen van hun relatie met grote partners en het finetunen van het productaanbod. 

Weekendje Londen in december dan maar?