Dit lingeriemerk gebruikt een 56-jarig model

'I believe we are in a moment in time where older women's beauty has been a startling revelation.'

Meest gelezen

De 56-jarige Mercy Brewer werd voor Lonely Lingerie op de kiek gezet. Een goede en belangrijke zet, als je bedenkt dat het overgrote deel van de lingeriemerken kiest voor jonge modellen; zelfs de grotematenmerken zorgen ervoor dat hun modellen vaak niet ouder lijken dan 27. Een opmerkelijk gegeven, als je bedenkt dat we ons hele leven lingerie blijven dragen en er dus een grote groep vrouwen niet wordt gepresenteerd.

Advertisement - Continue Reading Below

Dat een ouder model absoluut geen afbreuk doet aan de schoonheid van een campagne, bewijzen Lonely Lingerie en Mercy Brewer nu:

Mercy Brewer in Lonely Lingerie's campagne.
Meest gelezen

Lonely Lingerie castte wel vaker modellen uit een ondervertegenwoordigde groep. Zo castte ze eerder transgender model Aurel Haize Odogbo en hebben ze een ongoing project waarin Lonely Lingerie vrouwen thuis fotografeert.

Lonely Lingerie met Mercy Brewer

Brewer zei over de campagne: 'I believe we are in a moment in time where older women's beauty has been a startling revelation. If we don't recognize it, we, every one of us, deny ourselves a future to look forward to.'

Oprichter van Lonely Lingerie, Helene Morris, voegt daaraan toe: 'We want to challenge what we see in our media with a more authentic reflection of beauty and hope to grow people's visual vocabulary.'

Bron: ELLE