Harper's Bazaar is de Lancering van het Jaar. Geniet even mee van hét moment: de uitreiking, ons dolblije team en Cécile's podiumpraatje.

Gisteravond sleepte Harper's bazaar de titel Aldipress Mercur Lancering van het Jaar 2014 binnen. De Mercurs staan ook wel bekend als Oscars van de Nederlandse tijdschriftenwereld. De jury roemt de redactionele kwaliteit en artistieke vormgeving van Bazaar.

Onze hoofdredacteur Cécile Narinx: 'Deze Mercur is ook een prijs voor de moed van de uitgever en alle creatieve mensen die met mij de stap hebben durven maken. Harper's Bazaar is het levende bewijs dat de combinatie van papier met online en eigen evenementen nog altijd kan werken. Deze Mercur is dus een prijs voor ons allemaal.'

We kunnen je vertellen dat het beeldje daarna meteen mee ging naar de dansvloer, waar we de rest van de avond niet meer af te slaan waren. 

Elke dag de lancering van het jaar op de mat? Neem een abonnement!>

Meer prijzen: dit zijn de best dressed van het jaar >