Iconen, daar kan Bazaar wel iets mee. Immers: wijlen Andy Warhol en Diana Vreeland, om er maar 'ns twee op te gooien, hebben Bazaar amongst otherseen grote jongen gemaakt en zijn – hoewel reeds het hoekje om – hartstikke ageless.

Niet gek dat we er in mei een compleet nummer aan besteedden, met icoonJulianne Moore als kaftmeisje. Én niet gek dat connecting agency Friends of the Brands voor hun evenement Like My Brand eenzelfde thema uitkoos.

Team Bazaar was trotse gast samen met onder andere Bobble, LingaDore, Dr Wikler en Amsterdam Plastic Surgery bij Like My Brand en plaatste er voor de gelegenheid een blitse photobooth waar iedereen een eigen Bazaar-cover kon fröbelen. Aanwezig waren Rens Kroes, Nadia Palesa, Anna Nooshin, de zusjes Lieke & Jetteke van Lexmond en nog veel meer!

Aardigheid: elke bezoeker keerde met een schets van Bazaars Creative Director Piet Paris huiswaarts.

Check vooral even de aftermovie voor inspirerende types en merken.