Met maar liefst tien nieuwe warenhuizen op toplocaties doet de oudste warenhuisketen ter wereld, Hudson's Bay, dit najaar haar intrede op de Nederlandse markt. Vandaag start een bijzondere en grootschalige wervingscampagne onder de titel Join the Heartbeat. Doel is om in korte tijd 1.800 nieuwe collega's te werven. Da's niet niks, nee.

Hudson's Bay zoekt voor haar warenhuizen nieuwsgierige millennial minded mensen met lef die mee willen bouwen aan het succes van Hudson's Bay. De warenhuisketen is op zoek naar een breed aantal functies: van Store Manager tot Sales Assistent. Geïnteresseerden kunnen vanaf nu solliciteren via hudsonsbay.nl. De eerste nieuwe collega's worden vanaf 1 juli opgeleid op de Hudson's Bay Academy.

Voor hen die het nog niet voorbij hebben zien komen: Hudson's Bay komt naar Nederland. Het warenhuis van de gelijknamige Canadese Hudson Bay Company is van plan om voor het einde van dit jaar 10 winkels geopend te hebben, gevestigd in voormalige V&D-panden. Dat is best bijzonder want het is de eerste keer dat er in zo'n korte tijd zoveel warenhuizen werden geopend. Daarnaast werkt het bedrijf er hard aan om het 'warenhuis van de toekomst' te worden, door zich meer te richten op de uiteindelijke winkelbeleving.

[youtube ]https://www.youtube.com/watch?v=BqRePCRNe0c&feature=youtu.be[/youtube]