Helen Mirren is beeldschoon, zonder enige vorm van Photoshop. Zo kan het dus ook.

De 69-jarige Dame Helen Mirren is het nieuwe gezicht voor L' Oréal Paris. Voor de campagne volstonden goede make-up en fraaie belichting, het photoshoppen werd eens helemaal overgeslagen. Het resultaat stelt niet teleur, wat een prachtige vrouw is dit.

'I hope I can inspire other women towards greater confidence by making the most of their natural good looks,' zo liet de Oscarwinnende actrice in een persbericht weten.

Een meesterlijke zet: rimpels zijn de laatste tijd enorm on top of mind, sinds een zichtbaar ' bewerkte' Renée Zellweger op de rode loper verscheen. Rimpels zijn sowieso bezig aan een flinke opmars. Wie heel goed kijkt (echt heel goed) ziet zelfs al iets beginnends bij Gisele Bündchen in de campagne van Chanel number 5. Een uiterst sympathieke ontwikkeling.

Lees meer over de pluspunten van rimpels in Harper's Bazaar November.

Dit is het krachtigste anti-age ingrediënt van nu >

Zijn rimpels het nieuwe zwart? >