H&M kondigt vol trots de lancering aan van een nieuwe lijn luxere beautyproducten.

De
nieuwe collectie bestaat naast een complete make-upcollectie uit
make-upaccessoires, haar- en lichaamsverzorging. Het modegevoel staat
centraal, en de make-upproducten zullen steeds afgestemd worden op de
looks, ideeën en kleuren van het seizoen. De producten liggen dit najaar
wereldwijd in 900 winkels en zijn dan online op hm.com verkrijgbaar. De
winkels krijgen een nieuwe, speciaal ingerichte beautyafdeling.  

>> 10 kapsels die mannen geweldig vinden

'We
zijn er heel trots op dat we bij H&M 'fashion voor het gezicht'
gaan aanbieden. Het biedt de mogelijkheid om inventief en creatief te
zijn en je uit te leven met kleur', zegt Sara Wallander, concept
designer bij H&M Beauty.

Op het moment van de lancering zal de
lijn uit meer dan 700 producten bestaan. Elk seizoen zal de collectie
met nieuwe en limited-editionkleuren aangevuld worden. De lijn, die de
huidige beautyproducten van H&M gaat vervangen, zal bovendien twee
extra collecties bevatten: een premium beautylijn en een consciouslijn
van duurzamere producten met het Ecocert-keurmerk.

>> Drie manieren om je gezicht optimaal uit te laten komen