De reclames van L'Oréal Professionnel zijn een aaneenschakeling van de meeste knappe dames met even zulke knappe lokken die al glanzend door het beeld wapperen. 

Dat de nieuwe gezichten van L'Oréal Professionel's Glam Team dus moesten beschikken over goed haar, is nogal wiedes. En met Alessandra Ambrosio en Camille Rowe-Pourcheresse als nieuwste aanwinsten voor het team zit dat in ieder geval meer dan goed.

Beide dames zullen Eva Green, de internationale spokeswoman van het merk, gaan ondersteunen en zijn het gezicht van een aantal nieuwe lanceringen die L'Oréal op de planning heeft staan. 

'Met haar vinger altijd op de pols van de modewereld was Alessandra Ambrosio een voor de hand liggende keuze voor L'Oréal Professionnel,' aldus het merk. 

We kennen Ambrosio natuurlijk van haar trouwe dienst als Victoria's Secret Angel, maar het model heeft daarnaast ook haar eigen kledinglijn Ale by Alessandra. Ook het feit dat ze maar liefst 10 miljoen volgers heeft op Instagram zal hebben meegespeeld in de keuze van L'Oréal voor het topmodel.

Camille Rowe-Pourcheresse, die ook al jarenlang dienst doet als model, werd door Vanity Fair erkend als nummer 10 meest invloedrijke Française van de wereld en past daarom ook meer dan prima in het straatje van L'Oréal.

'L'Oréal Professionnel's waarden omtrent mode en beauty worden perfect vertegenwoordigd door Alessandra Ambrosio en Camille Rowe-Pourcheresse. Ik ben ervan overtuigd dat zij vele vrouwen zullen inspireren en hen zal doen verlangen de salon te bezoeken,' aldus L'Oréal Professionnel International Managing Director Anne-Laure Lecerf.

Het eerste campagnebeeld belooft in ieder geval al veel goeds.

[youtube ]https://www.youtube.com/watch?v=wUEiE2tQgOI&feature=youtu.be[/youtube]

[youtube ]https://www.youtube.com/watch?v=BNm2SGJ_GHQ&feature=youtu.be[/youtube]