Campagne voor parfum S&X draait om de vleselijke liefde tussen bejaarden

Diversiteit gaat dus verder dan ras, gender of geaardheid.

De Britse mode- en portretfotograaf John Rankin Waddell, artiestennaam Rankin, komt met een spraakmakende campagne ter promotie van zijn parfum S&X, omdat dat sinds november 2017 bij Harrods en Fornum & Mason te koop is.

De campagne draait, zoals je kunt verwachten bij een parfum dat de naam S&X draait, om seks, sensualiteit en seksuele bevrijding, maar niet op de gebruikelijke 'jong vruchtbaar mooi meisje doet het met viriele jonge atletische man'-manier.

Advertisement - Continue Reading Below

In de erotische video, geregisseerd door Rankin himself, zien we een naakte man en een vrouw op leeftijd (dik bejaard, zo je wilt) de bronstige vleselijke liefde met elkaar bedrijven (seksen, zo je wilt).

'A hedonistic symphony of notes that tell the story of the touch of bodies, the beauty of skin on skin and above all lasting memories.', zoals de ontwerper van het parfum, Azzi Glasser, het zelf omschrijft.

Twee oude vozende bejaarden is iets dat je, nou ja, niet vaak ziet in een door jeugdigheid gedomineerde reclame- en mediawereld, en daarom op zijn minst opmerkelijk te noemen. Op de diversiteitsmeetlat scoort deze campagne hoe dan ook vijf sterren plus.

En fin, je bent nu natuurlijk benieuwd naar de video. Komt 'ie:

Wat vind jij ervan?