Wat Jennifer Anniston doet om 48 eruit te laten zien als 28

Dat zijn nog 'ns handige voedingstips.

Meest gelezen

Afgelopen weekend vierde topactrice Jennifer Aniston haar achtenveertigste verjaardag. Zou je d'r niet geven. Maar, eerlijk is eerlijk, ze doet en laat er een heleboel voor. Een beregezond voedingspatroon is daarbij de belangrijkste factor. Wat ze dan zoal doet en laat op dat gebied? We hebben er een onderzoekje op losgelaten.

Advertisement - Continue Reading Below

Maaltijden met een gezonde twist

Aniston houdt van pasta. Da's prima, natuurlijk. Maar met mate. En dus grijpt de actrice naar vegetarische lasagne. 'You have zucchini, eggplant that acts as a paste, and you layer it with different cheese and put it in the oven,' vertelt ze aan E! News. Zelfs het onweerstaanbare carbonara gerecht van manlief Justin Theroux krijg een kleine aanpassing: 'We substitute turkey bacon for 'real' bacon.'

Meest gelezen

Een ontbijtje bomvol voedingsstoffen

Good morning, Instagram!

A post shared by Living Proof (@livingproofinc) on

Aniston heeft drie ontbijtfavorieten. Noteer: een smoothie met banaan, kers, proteïnepoeder, amandelen, cacaopoeder en amandelmelk, of: een gebakken ei met toast en avocado, en de derde: havermout met eiwitten erin geklopt voor een extra proteïne.

Het hele jaar staat in teken van gezond leven

'I don't let eating habits get out of control where I need a reset button,' vertelt de actrice aan Yahoo! Food. Dus terwijl wij bekomen van de feestdagen met bijvoorbeeld dry january, leeft Aniston er vrolijk en gezond op los alsof er niks aan de hand is. Ze beschouwt het ook als eenvoudig: 'Eat as much organic fruits and veggies as you can, keep sugar [intake] low, drink tons and tons of water, and get good sleep.'

Workouts worden afgewisseld

A little barre work with my beauty ❤

A post shared by Living Proof (@livingproofinc) on

Aniston is een hardcore yogafan, maar zei tegen Women's Health dat afwisseling in je sportroutine zeer belangrijk is. Ze doet dan ook aan: spinnen, balletten en circuit training—ze spendeert telkens een kwartier aan squads, cross trainen, spinnen, rennen en doet daarna de Body by Simone DVD voor vloerwerk (het mag wat zweet kosten).

Waar ze dan niet in kon komen is bootcamp. 'I don't want to get yelled at—at all. Please stop yelling at me,' zei ze lachend tegen het tijdschrift.

Wat nou saaie maaltijden

My perfect salad – Bulgar, cucumbers, parsley, mint, red onion, garbanzo beans, feta cheese, & pistachios.

A post shared by Living Proof (@livingproofinc) on

'Justin and I both love to tinker in the kitchen,' vertelt Aniston aan Yahoo! Food. Ze noemt haar lunch heel basic (veelal salade met een vorm van proteïne) maar het blijft niet bij simpelweg sla en kip. De actrice is verzot op bulgur met feta en kikkererwten.

In de koelkast is alleen plek voor gezonde dingen

En ze zijn allemaal geprepareerd. 'I always have cut raw vegetables in a Tupperware container,' zei Aniston tegen Yahoo! Food. Ze heeft ook altijd hardgekookte eieren en pulled chicken klaar staan. En er staat altijd iets lekkers in de vriezer: 'I was at a spa one time, and they gave me a little cup of frozen grapes after my mud bath soak or whatever,' vertelt de actrice. Sindsdien maakt ze deze zelf, het liefst met rode druiven, als snack.

Bron: Delish